HAHA

"Har ni aldrig sett Lena och Ludde spela 2p i "Chip'n'Dale Rescue Rangers" på 8bitars, så har ni inte sett någonting. Det var så vansinnigt jäkla roligt att... att... JAG VET INTE! Fy vad jag hade kul åt det"
snodde från Hannas blogg..
HAHAHAHA så kung!

Och jag orkar inte skriva om valborg, blir för mycket tänkande, men kung var det! :D
och roadtripen ägde!
nu sitter jag på musikdatorn och försöker lösa låten.
går iiiinte bra!
Vill hitta på något idaag, vad vet jag inte men något bara.
Frida gjorde mig sällskap idag :) och mötte Lena och sean snabbt.
jag är hungrig, måste få tag på mat, eller få tag på mamma så jag får pengar till mat..
NEH... nu ska jag försöka vara kreativ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback