ge mig solen tillbaka, eller börja regna på riktigt.

jag slutar 11.35 idag -_-'
inte kul alls.. har läkartid för en vaccinationsgrej klockan 16.15
HA.... hur ska jag kunna hålla mig vaken ensam hemma i flera timmar?

Sitter här med ett colaglas, jag stekte aldrig ägg..
åt ett äpple..
känner mig yr, och har ont överallt.
det regnar, regnet gör mig ledsen, trotts att jag älskar regn..
såg nu har jag har lakrisal :D
lite gladare, och ska skejta idag också.. trotts att det är blött och jag inte kommer hålla mig ren.
och bara för att jag ville ha sol idag tänker jag lägga upp lite bilder från lördag när det var sol..








sååå vad ska jag nu göra i 40 minuter.....
jag är helt färdig med allt.. aja, får väl sitta och kolla runt på bilddagböcker och bloggar.
Kommentarer
Postat av: sara

rubriken: helt rätt lydia!!!!!!!

2010-05-11 @ 23:07:01
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: mikka

Jag älskar bilderna :D

Inte den första men^^

2010-05-13 @ 08:47:01
Postat av: mikka

Jag älskar bilderna :D

Inte den första men ^^

2010-05-13 @ 08:47:56
Postat av: Pederveronika

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-07-13 @ 15:40:56
URL: http://pederveronika.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback