...

vaknade lite för sent idag, vaknade klockan tolv av att min mage gjorde så ont att jag knappt kunde stå..
toabesök, en alvedon i ett försök att minska smärtan och nu så hatar jag att vara tjej.
är dessutom förkyld kanske.. eler vadå kanske.
jag är nog det, snuvig, hes och halsont.
vet inte hur jag ska göra med att grilla ikväll, funderar på om det är så smart.
Stannar nog hemma och ligger ensam i min säng och ser på film och dricker te.
fast te gör så jag får kramper i magen, så kanske inte borde dricka te.
aja, nu ska jag se om vi har någon nässpray, och sen ska jag ta min filt,min ritmapp, pennor och sätta mig i solen.
det är galet att jag vet att jag måste ha mycket kläder på mig fast att det är sol.
men jag har INGEN lust att bli sjukare än såhär.
Så nu ska jag göra så.
och jag taggar imorn! ska bli riktigt trevligt, trotts att jag är en kraxande kråka.



p.s alvedonen hjälpte inte.
Kommentarer
Postat av: MANDYx

sv; windows 7 äger verkligen (:

2010-05-07 @ 14:21:59
URL: http://mandyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback