Bräda = ludde happy :)

jag är så  kool..
har spelat final fantasy och agent 007..
jag och skjutspel also<3
sitter och skriker.
"DÖDÖDÖÖÖÖ DÖÖ NÅGON GÅNG!! DU SKA DÖ DIN JÄKEL!"
och en hel massa saker, jätte skoj faktiskt :)
frida bröt min koncentration mitt i spelet, jag dog :(
for real, jag dog i spelet xD
blev tvungen att sluta spela för lillasyster skulle sova :(

min bror kom in till de andra brödernas rum när jag satt och spelade tvspel.

Elias: "här har du en bräda"
Jag: "menmen, den är ju halv, den har inga truckar"
Elias: "men jag har truckar, måste bara skaffa skruvar."
Jag: "tacktacktack tusentusen tack!!"

SÅ NÄR HAN HAR SKRUVAR SÅ HAR JAG EN BRÄDA
och tagga skejt"läger" i sommar! ^^

åh jag älskar bröder <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback