blakdndfg .........

Jag hatar när man vet att man måste plugga..
jag har läst igenom pappersbunten som LG gav mig sisådär 5 gånger.

egentligen kanske det är ett häfte.

fattar inget alls, läser det för 6e gången nu..
orkar inte med det..
Har kollar igenom alla internetsidor jag brukar kolla, redigerat bilder, gungat..
hahaha Lena, Frida och Hanna fattar.

ragemoment..........

har till och letat igenom alla papper jag har i rummet, har  vikt kläder och kastat ut dom igen.
och läst häftet, läst häftet,läst häftet..
I am still not understanding what I am going to write about :(
känns som att gramatiken blev helt fel, kaanske för att allt känns fel nu.

snart ger jag upp och ritar :(


Freddelitos hål i tungan  :D


-------------------------------------------------------------------------------



Förresten så har jag världens sötaste lillasyster <3 :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback