bandage på ena handleden, handledstöd på andra och plåster på knät.

min bräda är nu fixad, köpte skruvar och skruvade på truckarna.
men om man har skejtat på en bräda i tre veckor och inte är van vid någon annan så går det som det gör.
min bräda låter förjävligt, den rullar sisådär men är lätt att svänga med..
jag ramlade en gång idag, slog i handlederna, den högra gör ondare än vänstra.
spräckte en blodkär i handleden och tummen fuckar.
den vänstra är bara öm.. men still pain..
skrapade upp knät och det vägrade sluta blöda, fick ett plåster hemma hos mikka...

ramlade en gång till och skrapade bort lite hud men inte blod..

så om vi ska räkna gångerna det tog innan jag lärde mig isidors bräda.
så ska jag ramla 5 gånger till..
det känns inte som att det lär vara så skönt.
har iiingen bild på min bräda..
men det är awesome.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback