aawigt

sitter just nu och snabbt ladda in bilder på datorn.
när jag kom till kyrkan började det brinna i daniels bil.
brann inte lite, hela bilen är förstörd, jag tog inga bilder.
min bror gjorde, mamma gjorde, fredde och mikka gjorde, så jag kan snylta bilder av dom sen
http://vk.se/Article.jsp?article=349301
går att läsa där också..
galet var det helt galet.
hönsmamma som jag tror jag faktiskt är, stod och skrek åt ena brodern att han skulle gå in.
den andra brodern var duktig och stod inne med Ruth.
tvingade mikka och fredde att springa från konsum över till folkan.
Fredde stod alldeles för nära tyckte jag, jag skrek åt honom.
jag hönsmamma jag blir när saker händer.
jag blir jätteorolig för dom som jag bryr mig om.





AAAAAAAAAAAAAAAAAAH GOTTAGOTOTHEBUS!!

fler bilder kommmer senare
Kommentarer
Postat av: mikka

Men lydiaaA -.-

2010-05-09 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback