tisdag.. men än är klockan bara kvart i 5 på natten

jaja, sitter här nu igen och är uttråkad.
Ska se film alldeles snart när min dator funkar.
har pratat med isak på msn i flera timmar..
jag älskar den bruden <3
kan hända att det blir att åka till vanessa eller camilla imorn..
beror på olika saker.
känner mig grymt sugen på en till råtta, men jag vet inte.
Blev så rastlös och uttråkad tidigare idag så jag städade och möblerade om mitt rum.
vet att det fortfarande är småsaker som måste fixas i hela rummet men äsch det är ett helt lov kvar.
Blev nöjd iaf.. är less på att ha alla kläder i en byrå för det funkar inte för mig, så jag lade byxor, tshirts,och lite annat i en bokhylla om använder det som garderob.
lättare att hitta sakerna då ju! :D
när filmen är slut ska jag fixa lite med tavlor och sånt i rummet, sen så ska jag väl göra frukost.
antar att jag är vaken hela natten, kan ju inte sova så..

kan ni inte kommentera lite mer?!

inte för att många läser men ändå....



          



/ludde
Kommentarer
Postat av: sara

Skäms lite över att mitt medvetande inte la märke till förändringen på ditt rum.

Fast tror nog att någonting någonstans i mitt undermedvetna märkte det.

2010-03-11 @ 02:16:09
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback