ska jag sova?

klockan är 2. kan nog somna.. om en timme eller så om jag verkligen lyckas slappna av.
men hur ska jag kunna vakna då?
måste få mamma att slita upp mig eller något.
Blir tungan på torsdag, mamma ville att jag skulle ta då, så det blir då.
awesome! lite nervös, rädd för läkningen och smärta och sånt.
men blir nog säkert asbra! :)
jajajajajajajajjajja frustrerad. röksugen.. less..
nu släpppppper jag det..
inte.. ska sova.. jäkla värme.. den gör det svårare att sova.
som om det inte var svårt nog att sova







lillasystrarna! <3
Kommentarer
Postat av: mikka

Ååååh, jag hoppas jag får ihop pengar så jag också kan pierca mig :)



annars, får jag väl vänta xD

2010-03-22 @ 03:40:07
Postat av: svar till mikka

ja det får vi hoppas :)

haha ja xD

2010-03-22 @ 04:17:31
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: mikka

:D

2010-03-23 @ 06:37:30
Postat av: Hermankathinka

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 20:27:43
URL: http://hermankathinka.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback