samma sak som mikka gjorde

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"They were sitting in the corner of the cafeteria, as far...."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En affisch på min vägg.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Jag minns inte inte alls.. var några dagar sen jag såg på tv.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
runt halv 2 på natten.....
och jag hade rätt! 01.24

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
råttorna som rör sig i ena buren, och tv:n i vardagsrummet.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
ungefär en kvar sen, rökte.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
mikkas blogg xD

8. Vad har du på dig?
absolut inget och ett täcke över mig....ska ju sova!

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, om en viss person.. och jag tänker inte säga vad jag drömde.

10. När skrattade du senast?
för någon timme sedan xD

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Affischer, tavlor, konsertbiljetter, en spegel (lutad mot väggen), ett ritat kors, bilder, ett handavtryck gjort av lim, nålar, "flaggor", något grönt glitter, delfiner, ritade bilder, texter, biobiljetter.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
massvis..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
HAHA utmaning? xD

14. Vilken var den senaste film du såg?
Arthur and the return of Maltazard.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
om jag tänker just som det var i denna sekund?
En hund, en systemkamera, en stor råttbur, en ny tungpiercing, nya kläder, ett hus till mamma, en ny mobil,

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
ehm.. svårt.. många som läser vet redan mycket om mig...
det var verkligen inte lätt.......... men ehm.. jag är rädd för mig själv.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
jag vill ändra på mycket, en sak som mikka vet, jag skulle vilja att all skit i världen blev bättre, skulle vilja ändra på lite hemma, skulle vilja vara smalare oc ha platt mage.. (nej nu lät jag som alla andra.)
göra så att ingen brydde sig om utseende, hudfärg, läggning, tro och allt sånt.
en alldeles för mycket. kan inte välja

18. Tycker du om att dansa?
ja, men jag KAN inte dansa

19. George Bush?
... orkar inte bry mig

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
vet inte, har funderat på , Lukas, Monroe, James, Asta, Alice, Emily, och annat jag inte kan komma på nu

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ja lätt!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
jag vet inte,
att han har skapat mig till den jag är, så varför har jag alltid undrat om jag är fel bara på grund av min läggning.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
de som vill... sara och yasmine kanske.. det är dom enda förutom mikka och camilla om jag vet läser min blogg XD
Kommentarer
Postat av: mikkaka

Aww, när jag kommenterade, var det reklam för wwf, och en bild på en lejonunge som låg uppochner :] så söt.



Och du gjorde också fråge-grejen, awesome : D

2010-04-01 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback