Nej nu ska det sovas

nu är jag trött och måste upp tidigt imorn,
ska till vårdcentralen och ta en spruta.
sen blir det att packa ihop lite kläder att ha med till lycksele.
kanske ska packa lite annat också, bok och laddare och kamera och sånt.

Förövrigt så äger den.. xD

Idag var jag hemma och sen så gick jag och simon till konsum sen så tog vi bussen till stan för jag skulle köpa en dricka.
inte för att det var värt att åka till stan för det egentligen.
Men jag mötte Yasmine och sen isak :)

HAHAH så man kan vara klädd när man får för sig att klä sig annorlunda för en dag xD
ni får inte se mitt ansikte, gjorde en konstig min!

Idag

Som jag saknar er två <3



Nu orkar jag inte mer.. mest bilder.. hare
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback