NANANANANAAAaaaaaa

inte för jag har en aning..
har ont i beneeet!!
ONTONTONTONTONTONTONT..
vad är det här värt? inget.. INGET!
är arg idag.... riktigt arg. eller okej.. blev arg på kvällen..
FUCK IT.



Jag trodde verkligen inte det om dig.
Trodde verkligen på dina ord.
Jag trodde på ALLT..
Alla löften och allt.
fan vad dum jag var.
förstod för flera månader att det var såhär.
Men nu är det bekräftat.
Du är omogen, vet du det?
hur du kan hålla på sådär vet jag inte.
Jag är inte ens ledsen över det.
Arg snarare.
Du sårar folk, kommer fortsätta med det.
Det är inte ens värt att skriva om det..
Du är bara.. äsch..
Vill du veta vad det värsta är?
jag älskar dig, jag kommer alltid att göra det.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
För damn så mycket du betyder och betydde för mig.
Jag ångrar inget, jag sa att jag älskade dig och menade det.
Så jag ångrar inget.
För jag var ärligt.
Men nu tycker jag bara att jag var dum som föll för det.

aja.. hejdå, jag bryr mig inte längre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback