men ja du, en lördag

awesome, saknar skolan som tusan..
inte saknat den så mycket poå länge.
och ändå var jag där för 3 dagar sen.
Hur ska jag stå ut med ett lov nu också?
jaja, på något vis får jag väl överleva,
hålla mig sysselsatt tills det stiger mig
över öronen och jag skriker efter ensamhet.

Torsdag så ska jag iaf till Lycksele,
Och jag önskar och hoppas att min
kära vän mikaela kan och vill följa.
I Lycksele blir det iaf att åka skoter,
möjligen pimpla, och bara vara:)

Just nu ligger min katt framför tangentbordet.
Och jag har inga nya bilder här på stationära,
alla nya bilderna är i kameran eller den bärbara.

------------

Woah, nu sitter mikka på golvet bredvid mig.
Vet inte vad vi ska göra, men jag har lust att ta mig en ciiigg.
Tydligen har hon det med XD för hon sa jag med XD
Hon ska sova här, awesome..
Mikka sitter och visar massa olika bilder på fodralen till bindor xD
så random som bara hon och jag är så ja..

Vi satte oss på bussen ner till stan, sa hej till lina och sen bussen hem och gick till vikki.
Sedan drog vi tillbaka till östra ersboda.
Mikka gick hem och åt och jag gick ner till datorn.
sen kom mikaela hit igen :D:D elelr inte igen..
men jaja


FÖRRESTEN SÅ VILL JAG HA EN AV BEBISARNA FRÅN EN AV KULLARNA SOM CAMILLA HAR NU!
SÖTSÖTSÖTA ÄR DOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback