kommentera hörni!

tydligen kunde pappa åka på utvecklingsamtal så jag ska ta bussen mot skolan klockan 14.02
Tungan är mycket bättre idag och igår.
Igår åt jag jordgubbsfil, grönsakssoppa och två tomatklyftor.
Idag har jag ätit grönsakssoppa och tre bullar :)
HAHA så mycket jag äter, snacka om att jag kommer rasa i vikt under läketiden xD
förlorade typ, 5 kilo på 5 veckor? för ett tag sedan för jag inte kunde äta..
Nu har ja tappat 2 kilo på en vecka..
det är inte så jäkla bra faktiskt.
Okej, jag vill gå ner i vikt, men verkligen inte såhär och så snabbt.
jaja, får väl lösa det på något vis.

Just nu sitter jag med datorn i soffan och ser på smallville.
varför jag ser det vet jag inte, orkar nog inte leta upp något annat att se på.
LALALLA, jag vet inte vad jag ska göra..
är rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback