JAJAJA råttor

nelson funkar bra med Jasper men håller sig helst undan från honom.
(ingen bild på dom, får fixa det imorn!)
ska se hur det går senare.
men se senaste timmarna har han inte brytt sig så mycket om honom.

Trist att jag har en sån bur så Jaz tar sig ut.
så jag måste ha en liten bur till Jasper.
men jag vill inte att han ska bo själv, och jag vill inte och splittra på Harley,Nelson och Prosper.
så alla de stora tre får flytta mellan burarna och umgås ute.
Jobbigt men jag har inte mycket val, hoppas Jasper växer fort!



Just nu är jag hungrig till max. ska nog ta något att äta.
och ska ta mig till toan också..
NU!

sådärja..
Imorn har jag ingen skola, bara utvecklingsamtal, men eftersom att varken mor elelr far kan gå på det blir det nog inget.
inte en aning vad jag ska skriva om.. kanske kommer på något imorn..
ska nog hitta på något imorn, ska iaf se film med mikka.
aja, nu ska jag pussa alla mina 4 råttpojkar godnatt.
sen ska jag ta mitt glas med vatten och försöka mig på att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback