ja precis

okej.. ska snart se film med mamma, mikka, Jenny och Elias tror jag..
inte säker på om bror ska vara med men det tror jag nog! :)
och jag kommer dö i veckan..
imorron åker mikka och jenny till piteå, och jag kommer inte ha mycket att göra.
Tordag så ska jag till lycksele och sitta där helt själv och tänka.
Nej, men ska åka skoter och sånt, men skulle äga att ha med sig en kompis.
men jaja, kanske ska se om jag lyckas få med mig isak eller någon..
men då måste jag ringa farmor och fråga om det går bra.
men det skulle äga, aldrig varit i lycksele med en kompis.
lalala...
nu skaj ga iaf se film!
hejdå
Kommentarer
Postat av: sara

perfa-bilden

gemigkanske

2010-03-08 @ 12:35:59
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback