Hej alla ni där ute som inte finns.. elelr som inte kommenterar.

Nu är jag hemma från stockholm.
Sov i 4 timmar när jag kom hem och gjorde sen pommes.
Nu har jag säkert en cola som är en isbit när jag kommer upp, bara för att jag la den i frysen.
Ehm ja..
Därför ska jag NU springa upp och hämta den..
starax tillbaka, inte för att det gör er någon skillnad!
Sådär.. tog sisådär 30 sekunder.. om inte mindre.
Men rätt hade jag, is i colan är det.
men vad spelar det för roll.

Sitter i pyjamasbyxor, gammelfarmors hemmastickade tjocksockar, och en stor och mysigo ch mjuk kofta.
första gången på länge jag har mjukiskläder helt och hållet.
Skönt är det verkligen!
ute är det 6+ och strålande sol, så jag vet inte varför jag sitter inne.
Funderar på att ta min dator och sätta mig utanför ytterdörren, röka och se om jag får kontakt med jenny eller mikka.

men först måste jag säga att Tokio Hotel koncerten var awesome!
Träffade Umeåfolk och personer jag aldrig förut träffat men pratat med på msn och liknande :)
awesome!
Karin var duktig när vi skulle åka till globen, hamnade fel och fick vända om och sen hamnade vi på rätt tåg XD
Orkar inte skriva om hur jag upplevde koncerten men kan säga: WTF hade bill på sig ibland?! och det var totalt awesome och jag skulle LÄTT göra om det!











Ni ska jag nog ringa mikka, ta en cigg och sätta mig i solen!  :)
Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback