Gårdagen var kung.

igår vaknade jag, åt ltie och drog till kuratorn, åkte hem och gjorde något att äta.
sedan gick jag till mikka och såg film med henne.
Vi gick hem till mig och åt kyckling och lite annat.
sen minns jag inte vad vi gjorde XD
på kvällen såg mikka en film och jag en annan.
Ringde caroline gjorde jag också (A) <3
i morse kändes det inte som att jag hade lust att stig upp alls..
men jag gjorde det och släpade mig till skolan.
ont i handleden och trött som jag är nu så drack jag och mikka när vi kom till skolan!
ikväll blir det att åka till sthlm!
tio timmar i buss... awesome >-<
sen blir det att sitta själv i sthlm några timmar.. GREAT! .__.
aja, sen kommer tvillingen, och senare blir det globen och tokio hotel!
och sen blir det att sova hos caroline :) <3



mika 'r awesome bara så alla vet! <3


två stora koppar kaffe har druckits hittils (A)
och det har gått typ.. en och en halv timme XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback