ehm ja..

När Råttornas mat var köpt, när allt som skulle fixas var fixat så gick och la mig vid 2 på dagen, somnade halv 3 och vaknade igen vid 6 av en sjuk och skrikande lilasyster.
jag tog henne och la henne bredvid mig i sängen och sjöng för henne.
vippppps så somnade hon, och hon vaknade så fort jag försökte flytta på mig.
Så jag fick snällt ligga kvar med henne på magen och försöka somna om.
Så där låg jag och halvsov till klockan 8 när hon vaknade.
Åt middagen mamma hade sparat åt mig och såg senare en film med Isidor, Simon, Mamma och David.
HAHAHA ska lägga in en video senare..
min familj tävlade i armbrottning (eller vad det heter) vid köksbordetXD
inte så smart för jag har fortfarande dödligt ont i min högra handled och ska egentligen inte göra för ansträngande saker med den.
och verkligen inte vara utan stödgrejen, och såklart var jag utan stödgrejen.
kan ju säga att min 13åriga bror är stark som tusan!
BLABLABLABLABLA.. är trött.. imorrn ska jag kanske vara barnvakt på kvällen tydligen.

Äsch orkar inte mer nu.. killarna har varit ute några timmar idag.
Och nu ska jag sova.. hadetbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback