vill bara skrika.

hemma nu. skolan är slut, jag är trött och hungrig men pallar verkligen inte att äta.
ganska awesome uppvisning på skolan men jag klamrade mig fast i stängslet när Fredrik (rektorn) kom ut som en clown.
gillar inte clowner, alls. jag är inte överdrivet rädd för dom men dom gör något med mig som inte är kul....
aja, fikade med klassen, grattade madde till studenten och var sedan med fredde och mikka ett litet tag.
åkte sen hem och nu sitter jag här.
Vill sova men varken kan eller borde.
imorn så ska jag fika hos jessica för jensan går ut nian.
jag vill skrika, vill gråta och vill glömma allt..
2 dagar 11 timmar 6 minuter och 40 sekunder tills det är beräknat att jag ska vara framme i linköping.
kommer bli skönt, men ändå trist att lämna alla.

nu ska jag sätta mig och spela spel på datorn.
Kommentarer
Postat av: milla_c86

JAA!! Stor bild i framtiden! Skicka jättegärna!

2010-06-10 @ 21:17:57
URL: http://millac86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback