One missed call, japanska.

har sett den på både engelska och japanska nu. (såg japanska nyss)
Den engelska kändes det som att skådespelarna i vissa tillfällen var bättre.
öven vissa "övernaturliga" saker var bättre i den engelska.
men den japanska lyckades faktiskt få mig att hoppa till sisådär 3 gånger kanske.
och pulsen steg ganska mycket.
inte alltid men en gång eller två gånger.
Den engelska har jag somnat till två gånger och lyckats se två gånger.
Det var nu 1½ år sedan jag såg den engelska men ändå.
men det känns kul att äntligen blivit rädd för en film.
även om det känns riktigt konstigt att säga det.
men då var det kapitlet också avklarat!
får hoppas att jag hittar någon annan film jag blir riktigt rädd av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback