lite random när det bara är 3 timmar och 25 minuter kvar tills bussen ska gå.

nu har jag myggbett över hela kroppen och bara känner att jag kommer vara snygg om några timmar när dom har blivit så stora bulor så som dom alltid blir.
jag snodde dessutom lite cola av min familj när jag kom hem efter att ha suttit på en parkering med Sara och Henke.
Färgade och klippte min mors kväll på kvällen till natten igår och idag kanske det blir också.
När hela hennes hår var färgat fick jag det sista, så nu har jag mörkt hår igen.
Kollade nyss på en teaser till sista harry potter filmen som kommer att vara i två delar.
sitter annars och lyssnar på Tegan And Sara – Sainthood länk till senaste skivan om jag inte har helt fel nu.
LALALALALA, vad ska jag hitta att äta egentligen.
funderar ärligt på vad jag kan hitta på att äta.
Nej nu ska jag sätta mig och mysa med Jaz <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback