lillasyster sover.

och somnade vid 5 och sitter och pratar med tvillingen på skype.
ska till Hanna vid nio, försöker komma på det här med bussar.
buss från ersboda till stan går 7 över 8 och då är jag på stan 25 över typ..
så hinner inte byta, för bussen går 20.26 mot hanna från stan.
men om jag tar 37 så kanske jag inte hinner på övergång.
och jag kan inte heller ta andra busskortet för jag måste ta mig hem.
MEN jag borde hinna på övergången. måste hinna på övergången..
 men då måste jag sitta på stan själv i 20 minuter.
men jag ska nog göra så, och så måste jag panta typ.
för att kunna köpa biljett..aja..
 toppppen.. har dessutom på mig en gul tshirt idag .__.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback