just nu.....

.... hatar jag äckligt straighta par -.-
sitter ett sådant framför mig..
dom är galet ulligulligtgulliga med varann och det driver mig till vansinne.
jag vet inte varför.. är på väg att smälla till deras båda huvuden.
det finna gränder för vad man kan göra på en buss..
och så om dom inte är på varann kollar dom på varann och ler och ögonen säger
"du är det finaste som finns och jag älskar dig"
uuh killen är värst, han kollar så på tjejen hela tiden..

also, ta det inte fel nu.. man får gärna vara nära den man är tsm med..
men ibland blir det för mycket för en..
jag kanske bara är känslig. men ja...
Kommentarer
Postat av: Mikka

ehm, what?

2010-06-13 @ 13:01:09
Postat av: sara

jag förstårej!!!

2010-06-14 @ 00:09:09
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback