Jag lovar att du är en av de bästa jag har.

Prosper är en gammal gubbe nu känns det som.
alltid lugn och sansad, aldrig stressad och sur.
eller jo ibland när han inte tycker om hur jag håller i honom.
men han blir lugn på en gång om jag gör som han vill och håller han som han tycker.
men han är ganska stor och tung så det är klart att han inte gillar att bli hållen på vissa vis.
blir ju jobbigt för kroppen.

men han är underbar, just nu liggen han tätt intill min hals och knastrar.
har legat så i snart en timme.
han är underbar, jag har inga ord för att beskriva honom, även om jag önskade att jag hade det.
hittar inga ord, förutom att han är underbar och bäst.
att han är min ögonsten och min stolthet, min älskling och en stor del av min värld.
utan honom finns ingen jag.


Prosper Qian Alecto.
jag älskar dig <3





låter som en överdriven djurälskare, men då ska ni inte heller se min bdb så, ja..
men jag älskar honom och alla mina andra 3 råttor, och min katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback