idag

Pratade med min tvilling idag, jag mådde as och hon fick mig att må bra.
sedan skulle jag springa ut till bussen för att dra på HBT träff.
första bussen vägrade komma.... så jag satt och tjurade en evighet.
sedan kom den adnra bussen, tio minuter sent.

jag kom till stan, köpte en glass och stod på mcdonalds i en evighet för att få gå på toa.
gick ner till sfparken och träffade max hastigt.
insåg att jag inte kunde hitta dom jag skulle hitta för jag är så hemskt närsynt.
så jag smsade både Frida och Lena och Frida sa att de satt nere i sfparken i solen.
jag började gå och hör någon som skriker "LUUDDDEEEEEE"
och det skrämde skiten ur mig, men vem annars än Lena var det som ropade.
vet inte HUR många gånger hon har skrämt skiten ur mig nu.

Aja, gick dit och var massa trevligt folk.
och vem kommer inte när jag har satt mig ner förutom Jenny.
lite chockad var jag, men det var kul att träffa henne igen!
kände mig tyst, trist och utanför första taget.
sedan pallade jag inte att vara så trist bara för att jag mår dåligt, så jag bestämde mig för att försöka vara social.
Så galet trevliga människor det var där also! :D
http://decipher.blogg.se/2010/june/a-picnic-in-the-park-you-say-eh.html
Lite bilder finns att finna där :) ( han hade länkat på apberget så!)

Kajsa och Felicia blev tvungen att dra, och andra också.
det blev kallt och vi satte oss i cafestation och sedan så pallrade vi oss till busstation.
sa hejdå till... förlåt jag har glömt ditt namn! :$
och sedan till Jenny.. Hanna blev tvungen att gå sen, och en annan tjej.. inte en aning om vad hon hette.
Jag följde med Lena och Frida in på en frisörsalong och sedan så sa jag adjö till dom när dom skulle hem oc jag skulle ta bussen.

allt som allt var det en bra dag..
lyckades att helt släppa allt jobbigt för ett tag!
åh så underbart! börjde dock tänka på en sak när jag stod och kramade Hanna.
haha det har inte med hanna att göra alls..  xD ta det inte konstigt.
(om du/ni som kan, läser bloggen med lösen)
För det har inte med någon att göra egentligen.. eller jo.. men also..
inte hanna, men kom och tänka på det då.
och förresten, Hanna.. du är awesome! Alla ni andra också.. men det var skönt att få hålla om någon.
Kommentarer
Postat av: Gustavdagny

Great site. Good info

2010-12-27 @ 12:58:28
URL: http://gustavdagny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback