hehe

Var och åt middag nyss, hemma hos emil och nicolina.
en massa folk från kyskan var där, och det var mysigt trotts den väldigt jobbiga mensvärken.
hade tur och mensvärken gick tillslut nästan över.
så jag satt och pratade med annika ett tag, sedan så gick hon och jag tipsrunda.
jag gillar henne, inte på fel vis nu, men jag gillar henne för vad hon sa när jag berättade att jag gillar tjejer.
hon sa
"Men du ska och kan inte göra något som känns fel för dig, gud har skapat dig till den du är, och han dömer inte dig för att du är attraherad till kvinnor. Älskar du gud så älskar han dig, och kärlek är aldrig fel. Att göra något som känns fel för dig är inte rätt, du ska följa ditt hjärta och gud älskar dig"
hon sa en massa annat den gången också, och båda satt och grät och pratade.
jag gillar henne inte bara för det, hon är trevlig.. men det betyder mycket för mig att hon sa så.
Hon var nog den första jag på riktigt kom ut till, till och med innan Lena, Hanna, Frida och Jenny.
jag kom på det nu.... sjukt..


 och jag är överlycklig för igår.
jag åkte visserligen hem, men trots det så var det underbart att vara med brudarna.
och nu ångrar jag att jag åkte hem.

ska snart iväg med sara och se film.
vi diskuterar bara hur  vi ska göra för hon ska få en resa av mig och hon ska på en del hållplatser efter mig.


Bild från precis innan jag drog på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback