hallgkjkskakk ....

sitter nu på bussen mot linköping, internet i förra bussen slutade fungera efter bara ett litet tag.. men nu ska det funka hela resan hoppas jag!
så nu ska jag lyssna på musik, spela spel och hoppas att tvillingen loggar in på antingen skype elelr msn!
blev lite förälskad i en flata utanför cityterminalen.. ojoj så otroligt vacker..
så otroligt arg hon var på sn kompis för han sa något negativt om homos.
hon skrek åt honom och tjurade, oh förklarade att bara för att hon inte är attraherad av killar så är hon inte psykiskt sjuk, och sedan tittade hon på mig och log, och oj oj så jag smälte..
Senare går en annan tjej förbi mig i svarta baggy jeans, vitt linne och en skjorta som såg ut ingefär som min gråa.
och då dog jag igen.

och har en ny idol.. en kille på bussen mot sthlm som kunde öppna en ölflaska med en snusdosa.
det känder ganska fränt och jag var nära på att be han lära mig det.
men sen insåg jag att det kanske inte är så användbart när man inte snusar eller har med sig ölflaskor med kapsyl på någon gång i livet typ.
men jag kan öppna med tänderna iaf, det är också ganska fränt.
Elias är också frän, han har en ring på tummen och öppnar kapsyler med den.

nej nu vill jag umgås med en stor grupp människor.
Tur att tvillingen fyller år snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback