fredag

Jag somnade runt 7tiden på morgonen och vaknade klockan 9.
jag satte mig upp och kunde inte förstå att jag var så pigg.
efter någon sekund fick jag idiotisk mensvärk, jag kom först inte på att det var mensvärk.
jag hade ju helt glömt att jag hade mens, så jag trodde nästan jag var på väg att dö.
spydde tilloch med av smärtan, tog tabletter och försökte allt möjligt, tillslut gav jag upp och la mig ihopkrupen i sängen och lyssnade på MaryJet.

klockan 1 kom jenny och vad vi gjorde är inte så säkert.
men vi såg en video som fick oss att skratta som tusan..
hahah skrattet den killen gör är ju nästan oslagbart.
resten är inte precis så kul, men just skrattet fick oss att storkna.
http://www.youtube.com/watch?v=cdw_4wD5Hl4  (there is the link)
vi hämtade en barnsoffa hos mormor, och åt macka och såg lite tv.
sedan tog hon och jag bussen till stan och gick och mötte min mor och min lillasyster.
min lillasyster springer mot mig och hoppad upp i min famn, och jag älskar den ungen till max just då.
letade sedan klänning med jenny, för hon skulle ha till skolavslutningen..
uuh, de som känner mig på riktigt vet att något av det värsta jag vet är att handla kläder.
till mig, till någon annan, nej, avskyr det.. på internet är det underbart.. men hatar att gå timmar på stan för att hitta kläder.

jenny köpte läsk och sedan gick vi ner till kajen och då kom Camilla och vi satt och pratade med henne ett tag:)
Sedan skulle camilla gå och jag och jenny tog bussen hem.
jensan följde med hen till mig för att hämta cykel och jag satte mig och åt.
flamsade med simon och insåg att jag har fått magmuskler och har bestämt mig för att fortsätta med mina dumma situps..

städade sedan rummet, noga och bra, bytt råttbur och vikt kläder.
cyklade till konsum och handlade chips till resten av familjen.
och cyklade till hanna vid 21.40 och på marieberg precis i början på ett uppförsbacke på hoppar kedjan.
så jag gick upp för backen (och det är inte en liten backe) och sedan fixade jag kedjan.
Vi spelade brännboll och sedan ville vi se havet så vi drog till holmsund.
Lena var exentrisk över att få växla och styra :)

jag satte mig på någon träsak och tänkte, bara var och gick in i mig själv.
hade det inte varit för att det var kallt så hade jag kunnat sitta där hela natten.
och saknar ett ställe i holmsund, en plats som faktiskt är en av mina absoluta favoritplatser på jorden.
men det är nästan så att där vi var toppar det andra stället.
vill tillbaka dit, sitta där själv i flera timmar..
aja det få bli någon gång.

Vi körde tillbaka och köpte chips och cheeseballs på vägen.
sedan myste vi ner oss i soffan och spelade 8bitars (rätta mig om jag har fel) tvspel och hade så kallat fredagsmys.
vid tre så sa jag att jag skulle vara odräglig imorn. och det är sant.
är inte rolig att väcka när jag mår dåligt (psykiskt) och har sovit riktigt dåligt den senaste månaden.
till och med dåligt för att vara jag.
så jag drack ett till glas hallonsoda och cyklade sedan hem.

HAHA creds till dig som verkligen orkade läsa allt. (och kanske orkar kommentera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback