EH

okeeej.. dålig på att uppdatera.
men midsommar ägde, såg loke.. allmänt trevligt folk..
badade, vilket resulterade med att jag nu har äckligt ont i halsen.
har lokes autograf..hade på armen men den är borta, har en på väggen..
och jag är med på tvåvideos på youtube när han spelar..
nu så.. har jag irriterand fkn mygga i mitt rum.
och nu kom min mamma med godis åt mig! :D
juste, om jag skrver konstigt, missar massa bokstäver eller så.
så är det för att mitt tangentbord är helt konstigt.
nej nu ska jag hitta en film och sedan se den
Kommentarer
Postat av: Skrattar

Kul att det såg ut som om du vart uppe så sent inatt, kul att man inte vart själv om det :)) Greetings from Westcoast anyways...

2010-06-28 @ 08:43:10
Postat av: Ludde

SV till skrattar:

wait... what?

2010-06-28 @ 21:10:10
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: Abelrebecca

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-07-07 @ 07:50:35
URL: http://abelrebecca.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback