detta fält måste fyllas i.

har nu fixat så att jag har skype!
awesome, jag och karin var tekniska.
och det är 5.. FEM.. fem.. FEEEEM dagar kvar.. fem dagar :O
mer exakt 4 dagar, 22:23:35 sekunder!
sen är jag i linköping.. hur awesome är inte det.
och karin och jag har planer för hennes födelsedag... fantastiska planer :)
och jag älskar henne faktiskt, hittade en sak..
som är från typ.. 07 kanske.. eller slutet av 06.. jag vet inte..
men mest troligt början av 07.

just det där om att vi ska gifta oss kanske inte stämmer.
men att vi fick 100% och att det står att vi är tvillingsjälar.
observera att det till och med var innan vi hade träffats.
och nu är hon den jag säger allt till.
nu är hon den som vet varenda känsla jag känner innan jag själv känner den.
vi känner av varandra på ett läskigt vis.
men hon är den personen jag aldrig skulle leva utan.
jag vet att utan henne skulle jag aldrig ha suttit här idag.
jag vet att utan henne skulle jag inte leva mitt liv idag.
och jag vill bara säga att jag älskar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback