blev inte att dra till hanna

maten skulle fixas och syster skulle vaktas.
när mor sen ville att jag skulle köpa godis åt henne och jag vill ha läsk så åkte jag ner till stan.
allt var stängt och tydligen så skulle det inte gå fler bussar till ersboda.
en busschaufför sa det.
så jag gick till nattöppet, köpte cola, och burn.. cola till mor för att hennes godis inte fanns.
blev tvungen att gå hem.
men en underbar hanna kunde hämta mig och köra mig hem
tacksam och överlycklig som jag är och var så skulle jag kunna gifta mig med henne och kyssa henne tills jag svimmar.
men jag blev glad, galet glad för jag slapp GÅ hem och jag är henne evigt tacksam:D

hahahahahahha


det roade mig galet mycket. läskigt mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback