awesome

HAHAHAHAHAHHA awesome brudar på bussen ikväll!
Tog bussen till stan för att köp läsk, för att allt annat hade stängt.

det klev på en kille och tre tjejer i 22-25 års åldern.
tjejerna var rätt så högljudda och pratade och skrattade en del, men jag brydde mig inte.
Deras killkompis säger efter ett tag
"om jag skulle vara någon som inte kände er skulle jag bli chockad över erat beteende"
Den brunhåriga av de tre tjejerna säger då
"ÄSCH det är bara han här ändå" och så tittar hon på mig.
Sedan säger den blonda "Eller så är det en hon"
Och så säger brunetten "men han lyssnar på musik så han hör ändå inte"
Och blondinen säger "men han har bara en hörlur i"
De viskar något till sin tjejkompis som har mörkmörkbrunt hår (eller svart) med mörka röda slingor)
Och hon säger då "det är en tjej, och ja hon har lite pojkaktika kläder men för det är man inte kille! och tjejen har bröst för i helvete"

det riktigt roliga i detta är att man kunde se min andra hörlur utan problem, det andra roliga är att jag hade Linne och skjorta och man kunde väl se att jag hade bröst xD
Så go tjejen med mörkt hår och mörka röda slingor, tatueringar, piercingar, baggybyxor, tajtlinne och skjorta! :D

neh nu ska jag se det regnar köttbullar och skriva med tvillingen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback