What kind of father might hate his own daughter if she were gay...

ska med mamma, hennes man och min lillasyster till 4h om ett tag tror jag.
men vädret ser inte ut att vara på topp så jag vet inte helt.
Mikaela och jag (eller snarare jag) spekulerade om vi skulle leta fram hennes flowerpowertält och tälta.
Det skulle vara rätt så awesome.
Försöker även få mamma att låta mig åka till skeå och tälta med en massa folk på lördag.
måste tälta sen när Jensan kommer hem också..
kan inte förstå att hon ska flytta, det går inte att få in i hjärnan..
än mindre kan mitt hjärta förstå det..
NEJ nu ska jag inte alls tänka på det.. det gör det svårare i mitt hjärta.

ikväll är det bio med Mikka, Camilla och Patrik!
det kommer äga! :D

aand... today is the day..nah.. maybe..
maybe tobay.. maybe tomorrow.............
VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT SÄGA DET?!
uh.... aja..
Kommentarer
Postat av: sara

SÄGA VAD SÄGA VAD SÄGA VAD

2010-07-06 @ 17:50:57
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback