WTF?! vilka udda frågor.. men jag var uttråkad

100 FRÅGoR..

1. Tre namn jag lyssnar till: Lydia, Ludde, Bill
2. Någonting jag tycker om med mig själv: handlederna.. och smalbenoch fotleder har jag nu börjat gillar
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: för mycket
4. Detta är jag rädd för: myror, höns, och höjder, och annat också.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mina djur, familjen, vänner, musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: stå på händer, cykla på enhjuling & baktvolt

7. Detta tycker jag om att göra: läsa, umgås, vara nyvaken och dra mig i sängen.
8. Detta vill jag göra just nu: Sova, mysa eller skejta
9. Bästa känslan: att vara lycklig
10. Värsta känslan: ångest
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: pallar inte tänka
12. Är jag kär just nu: nej, eller.. äh.. 
13. Jag vill gifta mig: ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Leva! hoppa fallskärm.. äsch skriver inte alls, blir för mycket. 
15. Min käraste ägodel: mobilen, sängen och djuren om dom nu är en ägodel.
16. Något jag vill ha: pengar, hund, och longboard.
17. Detta har jag på mig just nu: en tröja, bh och trosor.
18. Favoritkläder: tröja och trosor.
19. Favoritdjur: hund, råtta, björn och annat
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt
21. Favoritlåt just nu: fell in love with an alien
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: eeeh.. vetinte
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag älskar: kommer inte ihåg vad den heter
25. En film jag älskar: ehm.. loving annabelle
26. Tv-program jag gillar: 2 and a half man, primeval, eh ah vetinte riktigt 
27. Favoritdoft: råttorna, katten, lillasyster balsamgrej, och eh... äsch kan inte förklara den lukten
28. Detta äter jag gärna: tacos!
29. Dricker helst: cola, ramlösa granatäpple, vatten, mjölk!
30. Favoritgodis: dom där persikosakerna och sån där rulle.. som är i olika färger och har pulver på sig. och dom sura klubborna med tuggumi i som finna på sega råttan.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, new york, karlifornien, miami, och massa annat. är ett ställe jag alltid velat åka till.. men mitt huvud gör så ont så jag minns inte vad det heter. 
32. Färg på mina ögon: Blågrå
33. Min längd: 171 typ
34. Jag tror på: Gud
35. Jag spelar: facebook-spel xD
36. Person(er) jag beundrar: Mamma, och massa andra.
37. Så här bor jag: radhus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: en tror jag
39. Det här tänder mig: HA det skriver jag inte...
40. Det här gör mig avtänd: killar och eh.. ah det skriver jag inte...
41. Favoritfärg: blå, grön, svart, vit, röd
42. Favoritcitat: kan inte komma på något

43. En hemlighet jag vet: va
44. Bästa present jag fått: ehm.. vet inte.. thkoncerten typ.. minnsi nte många andra
45. Senast köpta skiva: minns inte alls
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: detta har väl varit?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: det har också varit?
48. Udda förmåga/egenskap: vetinte
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: hund
50. Vad lyssnar du på just nu? musik
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? inget
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i umeå pappa i umeå eller sthlm!
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? jag har ingen aning
54. Vilken är din favoritrestaurang? vet inte
55. När badade du i en pool senast? typ någre veckor sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? ja
57. Hur många barn vill du ha? 3 eller 4a
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? vanej?
60. Vad har du för TV-kanaler? vetinte
61.har du åkt moped någon gång? ja
62. Har du busringt någon gång? ja
63. Har du fått felparkeringsböter? va?nej?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? tänker göra det lätt!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? danmark elelr vettetusan
66. Har du en egen trädgård? nej? mamma har trädgrd typ
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? vet inte 
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej
69. Badkar eller duschkabin? Badkar eller.... jo ah..
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? vetinte
71. Favoritpizza? mozarella
72. Chips eller popcorn? olika
73. Vilken färg på läppstift använder du? va?!
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? eh.. nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? HAHA nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? vetinte
78. Favoritchoklad? Marabou ju!
79. När röstade du senast? inte gjort än
80. När åt du en hemodlad tomat sist? vetinte
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej?
82. Är du bra på matlagning? ja
83. Klarar du att tanka själv? men va
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? öh ne
85. Pepsi eller Coca Cola? colacola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja
87. Vad är det du senaste handlade? burn
88. Har du kräkts offentligt? eh ah 
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? båda! nej.. kärlek kanske 
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? halvt
91. Har du ringt något betalnummer? neh eller jo kanske när jag var liten
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? var nog när jag praktiserade på operation tror jag
94. Hade du mycket hår som liten bebis? nej flintis tills jag blev 3 typ!
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? den som man inte talat in själv. 
96. Vad har du i din väska? i ryggsäcken.. när det är skola? annars har jag typ aldrig väska.. men ehm
pennor, sudd, tändare, cigg, dator, datorladdare
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? dator, röker,
98. Vad har du att vara tacksam för? Mina familj och mina vänner! (i min familj räknar jag in djuren)
99. Var hittade du den här listan? Linneas blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: 
de som pallar

Kommentarer
Postat av: Arntmaia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:33:21
URL: http://arntmaia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback