skulle vilka måla, gråta och skrika

har badat idag.. med sara, Henke, hanna, Mikka, isidor och simon.
vad konstigt det kändes, kändes helt fel att bada i shorts och bikinitopp.
har ju gjort det hela tiden, men kändes fel när det var flera personer.
annars brukar det ju bara vara mikka och jens.....
på tal om jens, jag saknar dig.. så in i helvete mycket.
förstår inte hur jag ska klara ett år...
ja, inte tänka på något mer jobbigt nu... låt bli, byt ämne..
tillbaka till att bada.
det kändes fel, på något vis.. jag skiter visseligen i vad andra tycker om min kropp och så.
men det var svårt, för jag ... jag vet inte... var svårt bara...
men jag hade så galet kul!
orkar inte skriva upp citat.. kanske kommer någongång..
när jag ids, när jag minns igen.

när känslorna tillåter, när hjärnan vill och jag kan.
då ska jag sova, när jag kan gråta.. så ska jag gråta.
för det känns som jag vill, känns som jag dör inombords snart.

och mitt internet funkar bra igen..
verkar som det blir trästock också! dock bara en eller två dagar inte alla dagarna..
äsch orkar inte tänka, ska antingen läsa eller dyka in i en film..
eller gömma mig under täcket med öronproppar och ligga i min tystnad och tänka.
jag vill måla, men har ingen ork..
nej nu orkar jag inte skriva mer.. inte gå djupare i mina tankar och lägga ut det på min blogg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback