skriv 30 sanningar om dig själv.



1. Jag älskar tjejer som kan spela musik.
2. Jag älskar tatueringar och piercingar.
3. Jag kom nyss ut till min mamma som homosexuell och är galet glad att jag har gjort det.
4. Något av det bästa som finns är att tillfredställa en tjej.
5. Jag ser min lillasyster Ruth som mitt eget barn.
6. Jag är kristen.
7. Jag tror strongt på att det faktiskt finns något som typ prägling som i eclipse..
8. Jag skulle kunna dö för mina råttor.
9. Jag kan inte sova om jag inte har öronproppar.
10. Jag skiter i vad andra tycker om mig, för jag är jag.
11. Jag har inte träffat min morfar sen jag var 9.
12. Jag hatade min moster när jag var yngre, för hon tog min plats som storasyster..
13. jag har alltid fått ta hand om andra..
14. Jag har alltid haft eget rum.
15. En av mina kompis är nästan den perfekta tjejen för mig, men jag är inte attraherad av henne alls.
16. Jag önskar jag hade bättre kontakt med min pappa.
17. Jag blev mobbad rejält som yngre.
18. Jag älskar att känna smärta. (låter stört)
19. Jag har haft tandställning, men slutade använda för det var trist.
20. När jag var tio skrev jag sexhistorier mellan två tjejer..
21. Jag har konstiga krav på förhållanden.
22. Jag har otrolig scenskräck men ändå har jag ställt upp i Idol.
23. Jag har lurat mig själv och andra att jag var kär i killar för jag vägrade inse sanningen.
24. Jag hatar människor som är falska, och hatar att jag tror på dom.
25. Jag är väldigt sur när någon väcker mig.
26. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få vara nära någon just nu.
27. Jag hatar min kropp, men ibland älskar jag den..
28. Jag älskar att lära mig nya saker.
29. Jag har lätt för att bli beroende av saker..
30. jag är galet less på at komma på saker som faktiskt går att dela med sig av, och som inte är saker som är alldeles för personligt om jag skriver det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att se att man inte är ensam som inte kan sova utan öronproppar. Det blir så tyst och skönt när man har pluggat in propparna riktigt djupt i öronen. Så skönt att slippa alla störande ljud när man ska sova. Jag får dock lite ont av apotekets hudfärgade proppar. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

2010-07-19 @ 17:39:26
Postat av: Ludde

svar till Anna: vet inte hur jag ska svara på ett annat vis än här.

jag använder gula, finns i olika storlekar.

jag tror jag har Large, dom fungerar jättebra, men har en tendens att gå sönder efter ett tag (men kan bero på att jag snurrar dom)

om jag sätter in dom fel kan jag få lite ont när jag vaknar och dom ska ut, men annars är det inget problem och funkar bra under natten :)

2010-07-19 @ 18:56:04
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback