skateboard.

jag älskar min bror, jag gör det.. måste bara säga det.
älskar visserligen ALLA mina fem syskon, men det är inte ofta jag och isidor kopplar.
vi har inte så många intressen som stämmer ihop, men när vi gör det blir jag så glad att jag nästan får tårar i ögonen.
det märks så väl att han har blivit större, och han pratar oftare med mig och så.
han och jag älskar att åka skateboard, så idag pratade vi om skateboards, vi fixade lite med våra.
och vi funderar på att dra in till stan och åka i skateparken
.

nu till det jag hade egentligen tänkt skriva.

jag lånade isidors skateboard för den låter mindre än min, och åkte ut ett tag.
utan planer på var jag skulle, pratade i telefon med tvillingen och åkte runt.
när vi hade lagt på fortsatte jag att åka och sedan ringde jag mikka.
hon kom ut och vi åkte till en lekpark där vi satt och pratade om skolan.
vi peppade skolan och pratade om olika saker.
det var skönt, skönt att åka bräda igen, skönt att prata och inte tänka på hur jag mår.

när jag kom hem så ville Isidor, Simon och mamma att jag skulle sitta i soffan och se på en serie dom ser med dom.
jag gjorde det ett tag och serien var så grymt intressant att jag var tvungen att sätta mig i mitt eget rum och se den på datorn, så nu är det vad jag ska göra!

men åter igen(!) jag älskar mina syskon!

Elias, Isidor, Simon, Celina och Ruth.
Ni betyder allt, och jag älskar er tills den dagen jag dör
Kommentarer
Postat av: Imresilje

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-05-10 @ 14:47:11
URL: http://imresilje.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback