not today and not tomorrow, but maybe in a while.

drog ner på wheels med mikka.
mötte vanessa och angelica och någon till.
två killer kom och frågade om vi hade tändare sen sa den ena när odm hade lånat min.
"Tack så mycket vad nu är gulliga"
och jag tänkte typ.. eeeeh oki...

gick sen direkt in på frasses för att äta och sara kom dit.
gick ner till sfparken och isak kom dit och sa hej.
sara har verkligen unik musiksmak....
gick till mamma ett tag, och blev skickad på promenad med Ruth för hon ville inte vara stilla.
gick till frasses igen, sara skulle äta.
sprang iväg till vasaplan och fick busskort av mor.
mötte maria (min gamla lärare) på vägen tillbaka, awesome!
träffade också jenny.b och hennes lilla Liam.
jag vill verkligen ha en till liten bebis jag kan lukta och mysa med.
men ja...
sen satt jag och mikka vid folketshus och lyssnade på musik medans vi väntade på bussen..
och nuuuuu verkar det som att vi ska grilla med Robin, Benjamin och Mandi(?) inte en aning..
men ja...
fortfarnade inte helt frisk, men klarar inte av att bara ligga inne..
och alvedonen hjälpen faktiskt lite.
Kommentarer
Postat av: sara

I WANNA MEET YOU AGAIN SOMEHOW, bUT NOT TODAY, NOT

TOMORROW BUT MAYBE IN A WHILE ÅH SCABURBIAN

precis det där, den biten, är min favoritdel!!!

2010-07-04 @ 21:02:28
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback