min dator dampade och jag var på stan nyss.

min dator fick något cp och det var som om jag klickade på enter åttio gånger.
så nu får jag inte logga in på bilddagboken förän om ett tag :(

kom nyss hem från stan.. det blev som märkbart inte 4H eftersom att vädret inte tillät.
men så fort som jag, mor och syster kommer till stan så skiner solen.
men Ruth fick som lovat kolla på djur för vi gick till djurmagazinet.
och min mor blev konstigt sugen på att skaffa kanin, jag blev sugen på ett marsvin.
jag gav förslaget om ett marsvin och en kanin.. mamma sa att jag inte ska hoppas för mycket..
men det lät som om hon ville det.. så vi får se var allt leder om någon eller några månader.
mamma skulle promt fika på costas och jag var nöjd över att få dricka cola och sitta i skuggan så jag hängde på.
på bussen hem så klev det på en så galet vacker tjej att jag trodde att jag drömde.
och hon log mot mig och sa hej..... ojoj.. jag ville prata med henne, men då ropade en hon tydligen kände på henne.. men still..
hon log mot mig, jag log mot henne och fick säga hej..
aja skitsamma..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback