lite saker

Vet ni hur kul det är att läsa gamla saker man har skrivit?
gamla dikter, gamla tankar, gamla ”förälskelser”?
Jag har en massa skrivböcker, skrev i massa olika böcker förut, skrev så gott som varje dag.
Det är ganska intressant att läsa hur jag gradvis kom ut till mig själv.

”7 april 2005.
Jag tycker att * är så galet vacker, jag vill inte se ut som henne.. jag vill ha henne? Men det är inte normalt, det är inte så man ska leva.. äsch, jag tror bara det är så.. egentligen är jag bara avundsjuk.”

”6 Juli 2006
jag är fel, för fel.. bara felfelfel för tankarna jag har i min hjärna.. för vad jag längtar efter.”

”19e November 2006 23.25
har inte skrivit på ett tag men tänkte skriva detta ifall jag gifter mig med henne.. det är fel jag vet.
hade askul med mikka idag, och ärligt är jag nog bi.”

”2007 1 januari 01.19 torsdag.
tredje natten utan sömn och jag tror jag är bi, jag menar.. jag kan bli kåt av tjejer och jag vill kyssa en tjej.. eller testa i alla fall.”

lite grejer som står i min gamla ”dagbok”
det är ganska kul att läsa.. vi ska inte gå in på nyare saker, ska inte skriva nyare säker för det låter hemskt, känns hemskt i mig.. väcker för dumma minnen och känslor.


vänta.. måste ta en paus.. måste gråta.. skriver när jag har samlat mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback