lite random

har spenderat min tid från 21.15 eller något till 06.10 med mikka.
vi skulle se film vilket vi gjorde.
mötte även robin och benjamin en snabb stund.
sedan jenny nu på morgonen.
och skaffat två nya vänner.
...Jens och Johan som vi döpte dom till.. två katter.. urgoa!
nu bränns min tumme för jag har eldat rosenblad.
och jag är sugen på snabbmat!

Jag är sugen på att möblera om mitt rum men har INGEN ork.
måste städa rummet också.
Vill ha magnettavlan som vi har i köket som mor har lovat mig.
Vill sätta upp massa olika citat, dikter och liknande på min vägg.
tänkt göra det.. måste bara orka skriva dom snyggt också.. funderar på att göra det nu..

här är iaf några av citaten jag har tänk mig.

"It's totally possible to read 400 pages overnight" (inte en aning var det kommer ifrån)

"Hasn’t anyone ever told you? Life isn’t fair" - Bella i twilight.

“I’m all about nightlife. I live during the night.” - Jackson Rathbone. (för att det stämmer in på mig.)

“I used to want to be a vampire when I was young. It’d be great, you know? Run around at night, never die, kill people. It sounds like a great life!” - Jackson Rathbone. (för att det stämmer in på mig.)


och denna älskar jag. 

http://www.poetrytheatre.org/text/tyne-daly/childhood-kingdom.html
“Childhood is not from birth to a certain age and at a certain age.
The child is grown, and puts away childish things.
Childhood is the kingdom where nobody dies.
Nobody that matters, that is.”
-Edna St. Vincent Millay

wellwell.. nu ska jag väl leka kreativ.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback