hos farmor och farfar

sitter hos farmor och farfar nu.
i onsdags var jag på umelagun med pappa, Eva lillasyster Celina och några som Eva känner.
jag somnade på filten efter typ två timmars bad.
kom hem och somnade direkt.
torsdagen så kom vanessa hem till mig och sa hej.
sedan var jag barnvakt åt Celina och sedan så sov jag hos pappa.
och idag kom vi hit och jag har badat med Isidor, Simon, Celina, Elvira och My.
sedan satt jag med Elias nere vid bryggan när han fiskade.


jag insåg idag att jenny faktiskt  flytta.. att hon åker imorn..
känns hemskt... galet, fel och idiotiskt.
kommer sakna henne, saknar henne nästan redan.

imorn ska jag upp 5 eller 6.. och så ska vi åka vid halv7-7 mot stället där vi ska sova under släktträffen.
ska vara typ.. 250 pers där sa pappa..
oj så galet det känns, så mycket människor..
men ska bli kul att träffa släktningar från farfars sida.
och det är skönt att det inte blir bara jag och mina syskor och kusiner som är unga.
det kommer vara typ 50 barn, mellan 1-17 och säkert i andra åldrar också.


jag och min bror vill ut och fiska, men pappa är inte helt på.
känns som alla stressar för att få ordning på allt till imorn.
jag orkar inte stressa...
jag orkar inte något, vill helst hem.
fast egentligen inte.. men saknar att umgås med folk i min ålder, och saknar mina råttor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback