hehehe

Svar till robin: jag vet inte.. bara.... kändes som att typ bara mikka, sara och jenny.. och typ jessica läser min blogg xD

imorgon så ska jag med min mor ner till stan, och tänkte ta med mig harl och stimulera han så mycket jag bara kan.
det kanske löser en hel del problem med honom.
sen ska jag tydligen på barnkalas, och oj så jag vill ha en longboard.
nu ska jag typ se en film eller något... kändes skönt..
speciellt nu när vi har sett sista avsnittet på serien vi kollar..
och vi måste vänta till januari 2011 med att se fortsättningen.
det känns trist... mycket triskt..
jag och simon skojade lite när isidor var på toa efter vi hade sett klart.
jag skullle ut och röka och han väntade på toan och mamma frågade vem som var på toan.

Simon: det är Becker.
Jag: Nej det är Connor
Simon: Nej det är Nick.
Jag: Nej det är Helene
Simon: Nej det är Abby
jag: Nej det är Steve.... nej.. abby får gärna vara inne på toan.. det är helt fine med mig.. hon får mer än gärna vara på toan, så kan hon komma och bo i min säng med mig sen.

Ni ska se den tjejen also!
Bilder ger henne inte alls rättvisa! visseligen ser hon lite "litenflicka" ut.. men daaamn!
jag typ gillar henne.. grymt mycket!
så hon får gärna komma och bo i min säng!

kolla lixom!



mycket mer behövs inte sägas..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback