grattis hanna!

jag mår inte riktigt bra..
fortfarande äckligt ont i halsen och helt slö i hela kroppen..
febern BÖRJAR ge med sig lite..


--------------

jensan åkte till luleå idag, hon kommer hem 7e.. eller 8e.
sen är det bara 10 dagar tills hon flyttar..
hur ska det gå utan henne..
känns fel att en så stor del av mig ska flytta hela vägen ner till trelleborg.
men ja, jag får väl åka ner, och hon får åka upp då hon kan..
får försöka ses så OFTA vi kan!


----------

hanna fyller år nu.. så grattis till henne! :D
blev bjuden på tacolunch imorn!
och hoppas att jag mår bra nog för att cykla dit!
känns jobbigt att inte kunna köpa presenter till kompisar.
men för att göra det lättare så köper jag inte till någon..
det slutade jag göra för typ 3-4 år sedan.
för det är inte rättvist att bara köpa till några.

---------

det känns som att jag är rädd för att somna..
varför vet jag inte.. får ångest av tanken på att somna..
jag vill vara vaken hela tiden, vara ute på natten...
vill släppa dessa tankar.. så nu skriver jag om något annat.


------------

jag köpte ju en ny bok åt camilla.c för mina råttor hade gnagat en del på hennes bok.
dom var inte exakt likadana men hoppas det går bra ändå!

------------------

justja... nu vill jag läsa twilight.. men vet att jag måste sova...
och min tunga har börjat göra galet ont och jag har var i den.
så jag har börjat skölja med koksalt igen.
hoppas verkligen inte att det är något allvarligt!
för tungpiercingen är nog den sista av mina piercingar jag vill ta ut om jag måste ta ut någon.
(bild från 28e mars... also när jag hade haft hål i 3 dagar typ.)



-----------------
nej nu ska jag se om jag klarar av att släppa sömnångesten.
taggar iaf måndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback