flugornas herre, Vilket får mig att vilja se den filmen.

okej, ärligt... jag HATAR flugor.. hatar.. hatar HATAR...
imorse trodde jag att jag skulle döda mig själv för att jag hade två flugor i mitt rum under tiden jag sov...
... och alla som har sovit och fått flugor som vandrar på ben, armar, ansikte, rygg, etc. vet hur jobbbigt det är!
under dagen har dom drivit mig bara mer och mer till vansinne!
och nu är jag nära på att gå och sova inne i badrummet!

och prosper har somnat någonstanns i rummet och vägrar vakna...
sååå han får nog sova utanför buren, ska bara fixa transportburen så han kan få mat och vatten.
annars har killarna varit underbara idag :D

jaja.. nu ska jag göra något.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback