ehmmmmmmmmmm

sara skickar bilder.
mamma, david, morbror david, douglas, viktor och barnen William, Ruth, Marvin och Tracy är ute på trallen och pratar och leker och äter.
jag åt klart och gick in..
ena cykeln är borta, så kan inte åka till nydala, är nå fel med andra.
jenny sover, mikka skulle typ sova.
jenny cyklade in i mig tidigare idag, och nu kan jag inte sitta normalt eller ligga på rygg för det gör så dödligt ont.

Jag ville på tältningen på lördag, och jag var säker på att mor hellre skulle släppa mig dit än till trästock.
så sa jag att jag ska antingen åka i helgen och tälta eller så ska du skicka mig på trästock.
då frågade hon när trästock var och jag svarade när jag tror att det är och då sa hon
"okej, då får du åka till trästock"
sen NÄR låter min mor mig att åka på festivaler?
hon lät mig ta hål i tungan också...
hon är helt konstig nu 2010....
och nu kruppade msn och sstängde ner rutan, så det slutade ju att ladda ner..
craaaaap...
yeh... bye




eeeeeh...  sara som har fotat iaf.

Kommentarer
Postat av: sara

hihihihihihii

2010-07-09 @ 00:52:35
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback