men ja du :)

inte för att jag vet vad rubriken ska ha med något i något att göra.

Fredag spenderades med mikka och senare hos sara med yasmine också!
halv onykter blev man ju!
Lördag (idag) spenderades som barnvakt och senare drog jag till stan.
Och satt sen hos sara ett tag, och den drog jag hem och åt!
och sen.. följde jag jenny till konsum och sen fick jag internet efter ett tag !
nu sitter jag och pratar med Isak, jenny, Karin och Patrice på msn!
kissnödig är jag också!
och tror HELA tiden att det är söndag idag.. elelr jo nu är det söndag för klockan är 01.19.
men tror hela tiden att jag ska i skolan..
aja.. imorn blir det kyrkan tror jag..
Kommentarer
Postat av: ness

I like PIC <3

2010-02-28 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback