måste bara säga en sak till!

Celina, jag älskar dig!

jag vet att jag träffar dig alldeles för sällan!
men bara gud vet hur mycket jag älskar dig.
det är så att jag börjar gråta nu när jag såg en bild på dig.
jag insåg att jag missar så mycket av dig.
vad är jag för storasyster!?
du är ju min lillasyster! jag har önskat mig en syster från att jag var tre elelr något!?
och när jag fick en trodde jag att jag skulle svimma.
sen fick jag ännu en, det är ju mer än jag kunde be om!
och så är jag bara här hos mamma, och beter mig som om jag bara älskar ruth.
men det är fel! jag älskar dig också!
jag vill vara en del av ditt liv när du växer upp, jag vill att du ska lita på mig!
jag vill hålla din hand och gå vid din sida, vara ditt stöd i livet.
älska dig tills jag inte kan stå, jag vill berätta för dig hur livet är.
när du mår dåligt och gråter vill jag hålla om dig och säga att det blir bra.
att det är så i livet, det går upp och ner.
jag vill att du ska kunna komma till mig när du vill prata.
tänk den dagen du börjar gymnasiet och är lika gammal som jag är nu, så stolt jag kommer vara.
världens stoltaste syster.
att jag har två småsystrar som har tagit sig så långt i livet.
då är jag vuxen och kommer säga till er att ni är det finaste jag har.
att jag är stolt över er, och ni kommer tycka att jag är töntig.
men jag kommer säga så till alla min syskon, för det är så det är.

jag vill finnas för dig i vått och torrt.
och nu är jag bara borta.. det är som att du inte änns är en del av mig.
jag skäms över mig själv.

när du försöker säga mitt namn så ler hela jag.
när du kramar mig och ger mig en puss vill jag skrika att jag älskar dig.
när du ler så mår jag bra.
allt du gör får mig att älska dig ännu mer, och så missar jag så många dagar av ditt liv.
det är hemskt att jag gör så mot dig, mot mig.
du är min lillasyster och jag skulle göra allt för dig!


 
  

Kommentarer
Postat av: sara

Visa det här för henne när hon blir äldre eller nåt!



satan vad långt hår du hade på bilden i mitten, andra raden, rött

2010-02-11 @ 14:16:09
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

ska göra det som attan!!

jag vet! :O t'nk att jag har varit långhårig, till och med längre än det förut!

2010-02-16 @ 00:50:00
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback