jamendåså

nu ska jag nog lägga mig och sova några timmar.
sen ska jag pallra mig till skolan förkyld som jag är.
låter som en dränkt kråka eller något.
har sår och finnar i hela ansiktet för att innan jag får mens så blir det så. (kanske för mycket info!)
och när jag sover så klöser jag alltid på dom. (ajjabajja ludde!)
har ett stort sår precis över läppen, ser ut som damerna i frankrike förr i tiden, dom som hade en brun fläck på överläppen.
elelr nej det kanske är fel, aja ser ut som jag har piercat överläppen och någon har slitit ut det.
men det får jag väl leva med antarjag..
imorn ska jag till camilllllla :) trevligttrevligt!
aja, nu ska jag krypa ner och sova, men först ska jag ta ett glad vatten och en halstablett!
HAREBRA!
Kommentarer
Postat av: Mariusnatasha

Keep up these useful pieces.

2011-12-09 @ 08:35:00
URL: http://mariusnatasha.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback